Vi modtager også EAN-betaling  

Search Site
Your Shopping cart is empty.

Customer Service

Bestilling
TRIN FOR TRIN Sådan køber du varer på Familieleg.dk. Find de varer du ønsker at købe. Kom varerne i indkøbskurven ved at klikke på symbolet ”Læg i kurv”. Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis du vil handle flere varer. Fortryder du det du har i indkøbskurven, eller ønsker du at foretage rettelser, såsom antal af varer ect. kan du rette i boksen med antal. ”Opdater kurv” hvis du vil se priserne efter ændringerne. Ønsker du at slette en vare fra indkøbskurven, skal du enten vælge ”x” ved slet, eller sætte antallet til ”0”. Herefter går du til kassen ved at trykke på ”Gå til kassen” knappen. Her vælger du betalingsform og forsendelse. Klik på ”Fortsæt”. Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse (eventuel din arbejdsadresse hvis varerne skal leveres der). Klik på ”Fortsæt” Accepter betingelser – her kan du se alle de data du har tastet ind. Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på ”Godkend”. Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført. Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail adresse du har opgivet under kundeoplysninger. Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse. Har du forespørgsler til varer som ikke er på siden, er du altid meget velkommen til at kontakte mig på lj@familieleg.dk.
Betaling
Familieleg.dk modtager betaling med følgende korttyper: Dankort og E-dankort. Betaling afregnes i danske kroner (DKK). Når du betaler med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i en fysisk butik, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af pinkode. Data, som du sender i forbindelse med køb med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Familieleg.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Varerne sendes når Familieleg.dk har registreret din betaling.

Efterkrav
Vælger du at købe pr. efterkrav betaler du først for dine varer når Post Danmark udleverer pakken til dig. Familieleg.dk tager et fast postopkrævningsgebyr på 50,- kr. og Post Danmark opkræver et gebyr på 30,- kr for udlevering af pakken. (Post Danmarks gebyrer ud over det beløb der står på din ordrebekræftelse.) Familieleg.dk sender kun pr efterkrav i Danmark (ikke Grønland og Færøerne). Alle priser er inkl. Moms. Bemærk Der tages forbehold for prisændringer, tastefejl, udsolgte varer, samt ikke lagerførte varer hvis de er udsolgte hos leverandøreren. Er varen ikke på mit lager og skal skaffes hjem fra leverandør, vil dette stå under det enkelte produkt.
Levering
Levering i Danmark. Bestillinger som foretages inden kl. 12.00 på hverdage, prioriteres at blive afsendt indenfor 24 timer. Vær opmærksom på at de fleste posthuse ikke bringer pakker ud om lørdagen. Alle vare bliver sendt med Post Danmark. Det vil sige, at du modtager dine varer 1-3 dage hverdage efter ordremodtagelse. Større bestillinger (feks. mobile bålkøkkener) sendes med fragtmand.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er leveret. Fortryder du købet, skal du, for egen regning, sende varen retur til Familieleg.dk. Ved returnering skal du oplyse navn og fakturanummer. Varen kan kun returneres såfremt den er i original emballage. Er den i en tilstand der forringer salgsværdien, kan den ikke returneres. Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage. Pengene vil blive indsat på din konto, så snart vi har modtaget dine bankoplysninger. Er varen ødelagt eller har varen en fejl, kan du sende en klage til lj@familieleg.dk. Klager skal ske i rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Har du spørgsmål eller forslag til Familieleg.dk, er du meget velkommen til at kontakte mig på lj@familieleg.dk.
Reklamationsret
Familieleg.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler, skal meddeles Familieleg.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Familieleg.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang, når reklamationen er berettiget.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.

REKLAMATION OG VARERETURNERING
Ved fejl eller mangler bedes du kontakte Familieleg.dk inden varen returneres. Henvendelse bedes rettet til:

Familieleg.dk
v/Lene Just
Lillevordevej 10
DK-9280 Storvorde
lj@familieleg.dk
Tlf.: 40 715 815

Når du returnerer varen, bedes du sammen med pakken medsende kopi af ordrebekræftelse og forudgående korrespondance samt dit registreringsnummer + kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, hvis varen skal erstattes i kroner og øre. Returnering skal ske til adressen angivet ovenfor.

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Ved fortrydelse af køb uden reklamering over fejl eller mangler se under "Fortrydelsesret".
 

Indkøbskurv

Du har ingen varer i kurven.

Nyhedsbrev